Zoek

Vandaag voor 16:00 besteld Morgen in huis*

100% kwaliteitsgarantie niet goed, geld terug!

Eenvoudig bestellen GRATIS verzending*

Veelgestelde vragen

Voordat u besteld:


Na uw bestelling:


 

Hoe veilig is mijn betaling?

Al onze betalingen worden afgehandeld via Mollie.nl, één van de bekendste door de Nederlandse bank goedgekeurde betalingsprovider. Uw bank- en/of creditcard gegevens worden door Mollie verwerkt en niet door ons opgeslagen of ingezien.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
 

Bestellingen geplaatst voor 22:00 binnen Nederland worden in de regel de volgende dag geleverd door PostNL.

Bestellingen in België worden in de regel binnen 1 a 2 werkdagen aangeboden.

Voor meer informatie bekijk ook onze verzend informatie

Kan ik telefonisch bestellen?

Omdat wij werken met een geautomatiseerd systeem is het helaas niet mogelijk om telefonisch te bestellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik nu inloggen?

U kunt uw wachtwoord altijd resetten door op de "wachtwoord vergeten" link op de Log In pagina te klikken. Indien u hier uw e-mail adres invult ontvangt u direct instructies om het wachtwoord te herstellen.

Ik heb mijn e-mail adres veranderd. Hoe kan ik mijn account bijwerken?

U kunt al uw informatie, inclusief e-mail adres, bijwerken door op de "mijn account" link rechts boven in het scherm te klikken. U dient eerst in te loggen met uw oude e-mail adres om het adres te kunnen wijzigen. 

Ik  krijg een foutmelding op jullie website. Wat is er aan de hand?

Oh Oh.. Sorry daarvoor. Probeer eerst de "terug knop in uw browser om het opnieuw te proberen.

Als u de foutmelding blijft krijgen ga dan naar de contactpagina om ons te laten weten wat er aan de hand is. 

Heeft u een foutmelding gekregen bij het verwerken van uw betaling neem dan contact op met ons service center via klantenservice@evservice.eu. Wij kunnen dan voor u nakijken of we een betaling ontvangen hebben.

Wat is jullie retour beleid?

Retourneren is bij ons in de regel geen probleem. Alle details kunt u terugvinden op de Verzend en Retour pagina.

Mijn bestelling is niet aangekomen. Wanneer ontvang ik deze?

Indien u uw bestelling niet binnen 5 dagen heeft ontvangen neem dan direct contact met ons op. Wij zullen dan bij de verzender nagaan wanneer uw bestelling afgeleverd wordt. Indien u niet thuis was op het moment van afleveren heeft u een "gemiste levering" kaart ontvangen met instructies hoe u uw bestelling in ontvangst kunt nemen.

Met uw track & trace code kunt u ook bij de vervoerder nagaan waar uw pakket is:

PostNL track & trace

Ik heb een volledige BTW factuur nodig. Waar vind ik deze?

U ontvangt een BTW factuur bij uw bestelling. U kunt via het besteloverzicht altijd een kopie downloaden